Geox Benefeet

Pravidlá

01

Odmeny a zľavy

1.1
Za akýkoľvek nákup realizovaný prostredníctvom zákazníckeho systému BENEFEET, získa registrovaný zákazník jeden bod za každé jedno € obratu na zákazníkovom účte.
1.2
Za každých 50 bodov pripísaných na BENEFEET konto získa registrovaný zákazník voucher v hodnote 5 €. Voucher je možné využiť na ďalší nákup, alebo si môže zákazník zvoliť možnosť pokračovať v zbieraní bodov a hodnota voucherov z jedného účtu sa sčíta. Jednorázovo je možné uplatniť voucher v maximálnej hodnote 25 €.
1.3
Na Vaše narodeniny alebo Vašich ratolestí, obdržíte od nás voucher na nákup v hodnote 15 €, ktorý je možné využiť v ktorejkoľvek našej predajni (viď www.benefeet.sk) s platnosťou v deň, ktorý ste uviedli/a ako dátum narodenia a nasledujúcich šesť dní. Platí pri nákupe nad 55 €. Narodeninový voucher je potrebné uplatniť jednorázovo.
1.4
Výsledná hodnota voucherov je pri ich použití nerozdeliteľná, sčítané vouchre sa uplatňujú jednorázovo.
1.5
Všetky vouchery je možné uplatniť iba pri nákupe nezľavneného tovaru v hodnote nad 55 €.
1.6
Poukazy sú zasielané elektronicky na telefónne číslo a e-mailovú adresu, ktorú zákazník uviedol prevádzkovateľovi (viď bod 2.a.).
1.7
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo deaktivovať tie vouchre, ktoré zákaznícky systém vygeneroval a sú staršie ako 24 mesiacov.
1.8
Kumulovaný obrat na zákazníckom účte sa vypočítava aj zo zľavneného tovaru. Voucher/re je možné využiť iba na nákup nového, nezľavneného tovaru.
1.9
Voucher/re nie je možné využiť pri vrátení alebo reklamácií tovaru. Voucher/re nie je možné uplatniť pri nákupe poškodeného tovaru, ktorý je označený ako poškodený.
1.10
Vouchre nie je možné použiť pri nákupe akýchkoľvek darčekových poukážok v obchodoch zaradených do zákazníckeho systému BENEFEET. Je možné využiť pri platení darčekovými poukážkami.
1.11
Aktuálny zoznam obchodov v zákazníckom systéme nájdete na: www.benefeet.sk
1.12
Prevádzkovateľ si vyhradzuje možnosť upraviť pravidla zákazníckeho systému BENEFEET bez predchádzajúceho súhlasu zákazníka.
1.13
Aktuálny zoznam obchodov v zákazníckom systéme nájdete na: www.benefeet.sk/obchody.html
02

Identifikátor v zákazníckom systéme

2.1
Identifikátorom zákazníckeho účtu je unikátne a platné telefónne číslo vo formáte +421123456789.
03

Informovanie zákazníkov

3.1
Prevádzkovateľ si vyhradzuje možnosť usporiadania časovo obmedzených akcií, pri ktorých bude jednotlivých členov zákazníckeho systému informovať o cenách, zľavách alebo o iných benefitoch za účelom zvýhodňovania.
3.2
Komunikácia s členmi zákazníckeho programu BENEFEET prebieha vyslovene prostredníctvom newsletterov (info@benefeet.sk) a SMS na e-mailové adresy a telefónne číslo, ktoré zákazník poskytol prevádzkovateľovi.
3.3
Prevádzkovateľ si vyhradzuje možnosť informovať členov predovšetkým o:
  • Registrácií a vstupu do zákazníckeho systému BENEFEET
  • Oznamovaní časovo obmedzených akcií, pri ktorých bude jednotlivých členov zákazníckeho systému BENEFEET informovať o cenách, zľavách alebo o iných benefitoch za účelom zvýhodňovania.
  • Deaktivácií vouchera alebo zrušenie registrácie v zákazníckom systéme BENEFEET.
04

Odhlásenie sa zo zákazníckeho systému

4.1
Pokiaľ si prajete zrušiť zasielanie SMS alebo e-mailových správ, kliknite na odkaz v spodnej strane e-mailu, ktorý Vám bol zaslaný zákazníckym systémom BENEFEET.
4.2
Pokiaľ si prajete zrušiť zasielanie SMS, odošlite správu "GEOXSK NIE" na telefónne číslo +421 902 028 918 alebo pošlite e-mail na info@benefeet.sk.
4.3
Odhlásením stráca zákazník nárok na vouchre a akékoľvek ďalšie možné benefity vyplývajúce z registrácie do zákazníckeho systému BENEFEET.
4.4
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo vyradiť zo zákazníckeho systému BENEFEET takého zákazníka, ktorý do prihlasovacieho formulára uviedol zámerne nepravdivé, mylné alebo nepresné údaje. A to hlavne osobné údaje o telefónnom čísle a údaj o e-mailové adrese.