Geox Benefeet

Pravidlá

01

Odmeny a zľavy

1.1
Jednorazová odmena pri registrácií do zákazníckeho systému BENEFEET. Registrovaný zákazník získa 5 € voucher pri nákupe nezľavneného tovaru v hodnote nad 55 €.
1.2
Za akýkoľvek nákup realizovaný prostredníctvom zákazníckeho systému BENEFEET, získa registrovaný zákazník jeden bod za každé jedno € obratu na zákazníkovom konte. Pri nákupe detského sortimentu za každé € získa 2 body.
1.3
Za každých 50 bodov pripísaných na BENEFEET konto získa registrovaný zákazník voucher v hodnote 5 €. Voucher je možné využiť na ďalší nákup, alebo si môže zákazník zvoliť možnosť pokračovať v zbieraní bodov a hodnota voucherov z jedného účtu sa sčíta. Jednorázovo je možné uplatniť voucher v maximálnej hodnote 25 €.
1.4
Na Vaše narodeniny alebo Vašich ratolestí, obdržíte od nás voucher na nákup v hodnote 15 €, ktorý je možné využiť v ktorejkoľvek našej predajni s platnosťou v deň, ktorý ste uviedli/a ako dátum narodenia a následujúcich šesť dní. Platí pri nákupe nad 55 €. Narodeninový voucher je potrebné uplatniť jednorázovo.
1.5
Výsledná hodnota voucherov je pri ich použití nerozdeliteľná, sčítané vouchre sauplatňujú jednorázovo.
1.6
Všetky vouchery je možné uplatniť iba pri nákupe nezľavneného tovaru v hodnote nad 55 € a nie je možné ich kombinovať (voucher – voucher, voucher – zľava)
1.7
Poukazy sú zasielané elektronicky na telefónne číslo a e-mailovú adresu, ktorú zákazník uviedol prevádzkovateľovi (viď bod 2.a.).
1.8
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo deaktivovať tie vouchre, ktoré zákaznícky systém vygeneroval a sú staršie ako 24 mesiacov.
1.9
Kumulovaný obrat na zákazníckom účte sa vypočítava aj zo zľavneného tovaru. Voucher/re je možné využiť iba na nákup nového, nezľavneného tovaru.
1.10
Voucher/re nie je možné využiť pri vrátení alebo reklamácií tovaru. Voucher/re nie je možné uplatniť pri nákupe poškodeného tovaru, ktorý je označený ako poškodený.
1.11
Vouchre nie je možné použiť pri nákupe akýchkoľvek darčekových poukážok v obchodoch zaradených do zákazníckeho systému BENEFEET. Je možné využiť pri platení darčekovými poukážkami.
1.12
Aktuálny zoznam obchodov v zákazníckom systéme nájdete na: www.benefeet.sk/obchody.html
02

Identifikátor v zákazníckom systéme

2.1
Identifikátorom zákazníckeho účtu je unikátne a platné telefónne číslo vo formáte +421 123 456 789.
03

Informovanie zákazníkov

3.1
Prevádzkovateľ si vyhradzuje možnosť usporiadania časovo obmedzených akcií, pri ktorých bude jednotlivých členov zákazníckeho systému informovať o cenách, zľavách alebo o iných benefitoch za účelom zvýhodňovania.
3.2
Komunikácia s členmi zákazníckeho programu BENEFEET prebieha vyslovene prostredníctvom newsletterov (info@benefeet.sk) a SMS na e-mailové adresy a telefónne číslo, ktoré zákazník poskytol prevádzkovateľovi.
3.3
Prevádzkovateľ si vyhradzuje možnosť informovať členov predovšetkým o:
  • Registrácií a vstupu do zákazníckeho systému BENEFEET
  • Oznamovaní časovo obmedzených akcií, pri ktorých bude jednotlivých členov zákazníckeho systému BENEFEET informovať o cenách, zľavách alebo o iných benefitoch za účelom zvýhodňovania.
  • Deaktivácií vouchera alebo zrušenie registrácie v zákazníckom systéme BENEFEET
04

Odhlásenie sa zo zákazníckeho systému

4.1
E-mailom (názov predmetu „NIE BENEFEET“) na e-mail info@benefeet.sk z adresy, ktorú registrovaný zákazník poskytol prevádzkovateľovi na registračnom formulári.
4.2
Odpoveď na akúkoľvek, zákazníckym systémom obdržanú SMS v tvare „NIE BENEFEET“ z telefónneho čísla, ktoré registrovaný zákazník poskytol prevádzkovateľovi pomocou registračného formulára.
4.3
Najneskôr do druhého dňa od odhlásenia sa zo zákazníckeho systému budú všetky osobné údaje o registrovanom zákazníkovi v databáze prevádzkovateľa deaktivované.
4.4
Odhlásením stráca zákazník nárok na vouchre a akékoľvek ďalšie možné benefity vyplývajúce z registrácie do zákazníckeho systému BENEFEET.
4.5
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo vyradiť zo zákazníckeho systému BENEFEET takého zákazníka, ktorý do prihlasovacieho formulára uviedol zámerne nepravdivé, mylné alebo nepresné údaje. A to hlavne osobné údaje o telefónnom čísle a údaj o e-mailové adrese.